Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Hejsan:)

Av micciey Galen - 14 december 2011 18:19

Hej!;) Idag har vi bakat blåbärs muffins på skolan. Dom fick vi inte smaka på så jag hoppas att dom är goda. Just nu sitter jag lite vid gosupermodell men jag loggade ut alldeles nyss för jag skulle ju såklart blogga. Bara så ni  vet kommer jag göra inläggen runt fem eller senare, fast ibland kommer jag ju såklart göra dom lite tidigare. Men jag ska försöka det. Ni kan jätte gärna tips era tex. kompisar om min blogg, även kanske släkt. Men ni kan ju iaf tipsa någon.



Byebye!<3


// Micciey galen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av micciey Galen - 20 december 2011 14:24

  1 Är utseende viktigt för dig? Ja(x) Nej() 2 Andvänder du smink varje? Ja() Nej(x) 3 Blir det tråkigt att blogga efter ett tag? Ja(x) Nej() 4 Gillar du julafton mycket? Ja(x) Nej() 5 Sitter du vid datorn precis varje dag? Ja() Nej(x) ...

Av micciey Galen - 20 december 2011 14:22

Hej, som ni såg på rubriken kommer jag att sluta blogga på ett tag med några veckor efter jul ska jag försöka komma igång att blogga!<3  Men innan ni går så kan ni kolla in det sista inlägget innan jul<3   Ses!<3     // Micciey Gal...

Av micciey Galen - 18 december 2011 09:26

Hello! Idag ska jag vara med två kompisar, asså snart!:) Jag kommer nog inte hinna blogga något mer sen om vad jag ska göra på eftermiddan. Jag tar det nu: ja, på eftermiddan ska vi åka bort på middag hos två kusiner och två andra kusiner kommer ocks...

Av micciey Galen - 17 december 2011 13:26

200 gram  kokosfett 200 gram  vit choklad 2 st  lime, saft från en och skal från två Tillagning 60 st1. Smält kokosfettet i vattenbad, finhacka chokladen och rör ned den idet varma kokosfettet.2. Tillsätt saf...

Av micciey Galen - 17 december 2011 13:17

Hej!, jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår. Jag kände att jag inte riktigt hade tid. Men iaf: igår så bakade jag jul godis, asså polkaknäck, ischoklad och ischoklad vit:) Polkaknäck är bara så goda ni måste smaka. Jag kan tyvär inte lägga...

Presentation


нej ocн välĸoммeɴ тιll мιɴ вloɢɢ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du bloggen?
 Jaa!!
 Neej!:::
 Sådäer
 Har nyss börja läsa

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards